Thursday, November 27, 2008

Rembau News Mengucapkan ‘Selamat hari jadi Pak Lah ke 69 "


Rembau News mengucapkan selamat hari jadi kepada Abdullah yang dilahirkan hasil perkongsian hidup Ahmad Badawi dan Kailan Hassan di Kampung Perlis, Bayan Lepas, Pulau Pinang pada 26 November 1939. Selaku PM Malaysia dan Presiden UMNO ,walaupun tiada majlis besar-besaran seperti di negara-negara lain mungkin hari jadi Pak Lah diraikan bersama keluarga terdekat sahaja. Bagi kami di sini, hanya doa sahaja yang mampu diberikan agar Pak Lah sentiasa ceria dan diberikan kesihatan dan kekuatan oleh Allah swt.

Tiada iklan tahniah atau kesyukuran di akhbar-akhbar atau sambutan majlis terpampang di kaca televisyen. Mungkin apa yang diharapkan beliau sempena hari jadinya mungkin hanya mahu melihat Malaysia yang didiami rakyat dari pelbagai kaum terus hidup aman dan harmoni.

Bagi UMNO pula seperti amanat yang diluahkan oleh beliau pada ulang tahun kelahiran parti itu ke-62 Mei lepas, Abdullah mahu ahli UMNO jangan patah hati dan pecahkan parti di sebalik kemerosotan sokongan yang dilalui Barisan Nasional (BN) yang ditunjangi parti itu

Teruskan berjuang Pak Lah !!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin