Thursday, November 6, 2008

ORANG INDIA MAKIN SAYANG DENGAN KHAIRY

Sebelum Perayaan Deepavali yang lepas, Ahli Parlimen rembau sempat meluangkan masa untuk meraikan golongan susah dan warga emas masyarakat India yang tinggal Ladang Kombok, Rantau. Ternyata kehadiran beliau disambut baik olh semua yang hadir terutamanya masyarakat India di Ladang Kombok itu sendiri.

Antara yang hadir adalah YB Mohan, Ketua MIC Rembau, En. Kalliyugam, Timbalan MIC Rembau, En. Ramani, Ketua Pemuda MIC Rembau dan beberapa AJK yang berkelapangan hadir. Turut hadir adalah Penghulu Mukim Rantau.


Dalam Ucapannya, Khary meminta agar semua pengundi di kawasan Ladang Kombok memandang kembali tentang apa yang berlaku dalam pilihanraya yang lepas, dimana pengundi dimomokkan dengan cerita yang karut tentang beliau dan Barisan Nasional. Pembangkang dengan sengaja cuba memenangi pilihanraya yang lepas dengan cara tidak baik iaitu dengan memainkan emosi dan perasaan rakyat tanpa memikirkan kesan buruk yang bakal berlaku.

Sebagai sebuah parti politik yang adil, BN tidak pernah menganggap tindakan kebanyakan pengundi India menyokong pembangkang sebagai sesuatu yang perlu dihukum, tetapi mengambil pendekatan dengan memaafkan apa yang telah berlaku, dan menganggap pengundi telah dipesongkan pemikiran mereka demi kepentingan perjuangan perkauman pembangkang.

Potret


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin