Tuesday, October 6, 2009

TOK MAT DAN KHAIRY DI PROGRAM KEM KESIHATAN DI LADANG BRADWALL

Oleh: Rizuan / Gambar Bro Jinggo

5 Oktober 2009, Ladang Bradwall - Saudara Khairy Jamaluddin telah meneruskan aktiviti kempennya di DUN Bagan Pinang bersama YAB Dato' Seri Utama Haji Mohamad Bin Haji Hasan, Menteri Besar Negeri Sembilan dalam usaha memenangi hati pengundi terutamanya masyarakat India yang turut dihadiri oleh YB VS Morgan, Ahli EXCO Kerajaan Negeri Sembilan.

Dalam majlis tersebut, pengundi-pengundi dinasihatkan untuk menolak propaganda pembangkang yang selama ini telah terbukti lebih banyak menimbulkan salah faham dan kekacauan daripada membantu masyarakat di luar bandar.

Mereka juga perlu sedar bahawa bantuan yang diberikan oleh pihak Kerajaan untuk menjaga masyarakat India selama ini tidak pernah terhenti, atau mengikut musim seperti yang diamalkan oleh Pakatan Rakyat. Jelas dengan bantuan-bantuan melalui Jabatan Kebajikan Masyarakat, Kementerian Kesihatan, Kementerian Pelajaran serta pelbagai lagi menunjukkan komitmen Kerajaan dalam membantu rakyat setiap hari tanpa sebarang perbezaan warna kulit atau agama.

Program tersebut yang dianjurkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia bertuan untuk memberikan pemeriksaan kesihatan percuma kepada penduduk agar mereka tahu kondisi kesihatan mereka. Menurut jurucaakap program, rakyat dinasihatkan memeriksa status kesihatan mereka paling minima setahun sekali.


Menyampaikan sumbangan kepada yang memerlukan

Bersama jentera Pemuda Barisan Nasional
Bersalaman dengan Jentera Pemuda BN Bagan Pinang

Ketibaan YAB Menteri Besar di Ladang Bradwall

Bersalaman dengan wakil penduduk di kampung berhampiran

Ketibaan Menteri Besar disambut meriah oleh masyarakat India

Pemimpin Barisan Nasional mesra rakyat

Ucapan daripada YAB Menteri Besar

Penduduk dinasihatkan untuk membuat keputusan secara rasional, dan menimbangkan segala jasa yang telah dibuat oleh BN selama ini

Menyampaikan sumbangan kepada warga emas

"Terima Kasih Tok Mat!", mungkin itu yang diungkapkan oleh nenek ini

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin